Expositie

Fotoclub Salland doet mee aan de kunstroute van IK TOON op 1 en 2 juni a.s.

Ieder jaar is het weer een spannend moment: wie wordt DE CLUBKAMPIOEN van dat jaar?
Voor dit kampioenschap mag ieder lid 2 foto’s naar eigen keuze aanleveren. Vervolgens beoordeelt een deskundige jury deze foto’s.

En maakt de, naar hun oordeel, 3 beste foto’s bekend.
Daarbij let zij op techniek, compositie, originaliteit, afwerking en presentatie van de foto’s.

De clubkampioen mag een jaar lang de zilveren camera op zijn of haar schoorsteenmantel zetten.
En wordt zijn of haar naam vereeuwigd op deze toffee.

De winnende en verder aangeleverde foto’s exposeren wij op 1 en 2 juni a.s. in de danszaal van carnavalsvereniging De Stoppelkaters, aan de Paralelweg 7 in Raalte (oude MBI terrein)

Maar dat is nog niet alles wat wij op 1 en 2 juni laten zien. Op de bouwhekken vanaf de weg tot het gebouw hangen wij zeildoeken met foto’s die wij in de afgelopen jaren hebben gemaakt.

Benieuwd naar onze foto’s en onze vereniging? We verwelkomen je graag.:

-          Op 1 en 2 juni a.s. tussen 11.00 en 17.00 uur

-          In de danszaal van de  Stoppelkaters, Paralelweg 7, Raalte (aan de ‘zandpadkant’ van het kanaal - achter de Voedselbank).

Wil je lid worden van Fotoclub Salland meld je dan aan via info@fotoclubsalland.nl.
Onze secretaris verstrekt je dan alle informatie. Voordat je lid wordt  kun je twee clubavonden/activiteiten ‘voor proef’ meedoen.

Raalte 900 jaar
jan.
naar 29 feb.

Raalte 900 jaar

Het dorp Raalte bestaat 900 jaar in 2023. Dat vieren we graag samen met jou. Doe mee en organiseer iets dat bij jou, je buurt, hobby, club, bedrijf, organisatie of vriendengroep past. Een wedstrijd, expositie, open dag, buurtfeestje… Het kan van alles zijn. Wij hebben alvast 3 thema’s opgesteld, verbind jouw idee ermee. Zo wordt het één grote verjaardag!

Wij maken een jaarkalender voor het hele dorp. Zorg dat je er op staat!

Evenement bekijken →
Reizende expositie
jan.
naar 31 dec.

Reizende expositie

Fotograaf Hans Braam

Ieder jaar organiseert Fotoclub Salland een reizende expositie. Deze expositie gaat langs de verschillende zorginstellingen in Raalte en Lemelerveld. De expositie is op dit moment te zien in Brugstede in Lemelerveld.

Al eerder hingen de foto’s in Schuilenburg en Swaenewoerd in Raalte. Dit najaar verhuizen de foto’s naar Angeli Custodes.
Het thema van de expositie in ‘beroepen’.
U bent van harte welkom de expositie te bezoeken.

Evenement bekijken →